MÅNDAG

Goddag!
Min helg har varit jätte bra! Har blandannat varit på inflyttningsfest, vilket var super trevligt, och efter det varit och sett the hunger games, tillsammans med älsklingen. Träffade även massa annat folk på bion, det var en riktigt bio kväll i lördags, må jag säga.
I söndags så var det barnkalas för hela slanten, lillebror som fyller sju år. Helt sjukt vad tiden har gått fort, nyss kunde han knappt gå och le. Det var iallfall riktigt riktigt kul, jag älskar att leka med små barn!
Nuuu... så händer det inte speciellt mycket, väntar på att få fara till maten och käka lite. Sedan slutar jag, vill vara med någon vän, så hör av er om ni vill vara med mig. HÖHÖ. BYE
Jag saknar sommaren. Och ska nu spara alla mina pengar, för att kunna fara utomlands.


Veronica

Åh, sommarrrrr :D :D :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?