Stockholm baby!

Har kommit fram till Stockholm nu med min mammi.
Ligger på hotellet och ska snart lägga mig och se lite vampire diaries, så grym serie!
Imorgon blir det att fara till Täby centrum och gå en zumba utbildning, för att bli instruktör, även på fredag också då. Är grymt nervös, och jag önskade att älsklingen var här. Skulle vara så otroligt skönt om jag klarade utbildningen, men om inte.. nä då vet jag inte. Jag ska klara det!
Borde ta och lära mig lite engelska tills imorgon.. eftersom utbildningen är med Steve Boedt(!!!).. Han är från USA och tydligen verkar han väldigt känd? Någon som vet vem han är? haha. Ha det så bra, och håll tummarna för mig!


Joakim

hahahah JOSSE!! <3

och han var stiiilig ju1 .D satsa ;) är man på resa så är man ;)



URL: http://gossipanka.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?