MÅNDAG

Godmorgon!
Har haft en fantastisk helg med fina människor! I fredags blev det utgång till five,(första gången wiho) med några härliga brudar! Blev en riktigt lyckad kväll, jätte trevligt! I lördags var vi även några brudar hemma hos mig, och drog senare till Öbom som fyllde 18 år för att fira honom! Kvällen blev hur rolig som helst, riktigt lyckad!
Sen igår var jag med älsklingen och bara tog det lugnt, riktigt skönt efter två party kvällar.
Nuuu.. ska jag börja fixa mig lite snygg, ska ju träffa pojkvännen ;);). Nämen ska dra in till stan och försöka hitta någon fin present till min älskling, vi har ju nämligen 3,5 år tillsammans i morgon! Tiden går så fort när man har roligt, och det har jag och William, vi har riktigt jävla kul! haha. Så ska försöka hitta någon present, sen ska vi käka i stan tillsammans. Blir supermys!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?