BILDER FRÅN LOVET

Hitills på lovet har jag kört ganska mycket skoter tilsammans med Pim en dag, vilket var superroligt. I tisdags drog jag ut tillsammans med William, Ådén och Pehå. Vi körde lite skoter och satte oss på segasjön och gjorde oss lite mat, vilket var hur mysigt som helst! En riktigt rolig dag tillsammans med fina människor :). Jag har även hunnit med att träffa lite nytt folk hemma hos Olivia i söndags. Riktigt trevligt var det, och vi firade även Gaia som fyllde arton år! Har även hunnit att vara med Frida Åden&Erika och filma lite till våran tyska film!
Nuu... vet jag inte riktigt vad jag sa göra, är lite sugen på en kladdkaka men borde träna. Dock är jag fortfarande förkyld, men ska nog börja köra lite crosstrainer nu ikväll! :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?