olala.. sommarlov?

Hej alla peops!

Idag har jag lyssnat på massor av projektarbeten som treorna har gjort. Faktiskt riktigt roligt, jag känner att jag faktiskt fick inspiration från arbetena. Mitt projektarbete ska nog handla om något inom idrott/friskvård/ledarskap. Något jag kan göra utan att man blir less och att man har riktigt roligt när man gör det!
Jag och Frida har varit riktigt duktiga idag och kört bodypump, helt jävla sjukt drygt. Mina armar skakade, och benen värkte. Känner taggen att gå i högklackat i morgon! haha, kommer se jätte fint ut!
sååååå.. i morgon går jag alltså ut skolan, hur skönt känns inte det? Det här året har inte alls varit roligt när det gäller hur mycket jag har haft i skolan, dock har jag haft det riktigt bra med vännerna på skolan osv.. men skolarbeten, ett skämt? Jag ska fira avslutningen med fina klasskamrater på droskan, kommer bli superbrao!

haha, favoobild!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?