SÖNDAG

Lördag
Hade det riktigt roligt igår tillsammans med trevligt folk! Började med att jag och Frida startade grillen och kirrade ihop lite god mat, och jag lovar.. den var helt underbar! Senare under kvällen kom det fler människor, runt tio tror jag att vi var. Vi satt ute och skrattade, körde cp leken.. vilket var riktigt roligt då vissa personer var lite sämre än andra. Även lite dans bjöds de på, även en tripp under natten för godisstopp. Framförallt en riktigt trevlig kväll!

Söndag
Williams familj hämtade upp mig och Mikaela i stan för att sedan dra iväg till Williams morfar som fyllde år idag! Hade det riktigt trevligt ute i den varma solen, jag älskar sommaren! Nu tror jag att hela Williams släkt har fyllt år? haha! Har då fikat massor känner jag och är så sugen på att träna! Är äntligen frisk! Så på onsdag kör jag ett zumba pass, kommer bli riktigt kul!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?