MÅNDAG

TODAY

Jag har spenderat min tid mest framför datorn idag, har sett massor av vänner avsnitt, för andra gången tror jag att det är. Vänner är så jävla bra, det är ju världens bästa humor. Jag har även hunnit att vara på myrorna tillsammans med min mor. Jag har fyndat runt fyra plagg, varav ett par var jeans, vilket är wow för att vara mig! Har även varit förbi H&M och köpt mig en foundation.. alla killar kan vara glada, eller de som inte sminkar sig för det ska vara så förbannat dyrt(!).
Jag och William har även 39 månader tillsammans idag, 39 underbara månader som har gjort/ gör mig till världens lyckligaste. Dock är pojken min sjuk i feber, så det blir nog inte att träffa honom idag, lite tråkigt. Dock kanske Oscar kommer förbi här ikväll, det blir roligt.
Nu spelas movits på högast volym, gäller att lära sig alla låtar innan trästock.. good luck!


Fridajjjjjj åå

Inte så svårt att hitta snyggingen på bilden;)))



URL:


Määndy

Föddes på 80 talet typ i mitten utav det, då var man bara barnet eller kanske barnbarnet och inte alls intresserad utav morgondagen allvaret, allvarligt ja överhuvudtaget. Då var det Abbey road, Plura och Rolling stones på grammofonen till dagen man flytta hemifrån. Nu är det Evert Taube, Dylan, Common och Wailing Souls, undra vart inspirationen kommer från?



Säger det var old school baby som frank och sammy davis NAHHNAAHNAAHNAHH sjunger i regnet som gene kelly men man vill ju knappt tro det man hör men dom säger säger säger det var bättre för!



Ska jag fortsätta? ;)



URL: http://maandy.webblogg.se/


Määndy

SÄGER JAG LÅTER OLD SCHOOL ********



fuck



URL: http://maandy.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?