2011

Idag är det alltså år 2011. Det känns riktigt bra, och jag fick också en riktigt bra start på dagen. Fick vakna upp med William, det mest underbara som finns, älskar det.
Igår var en riktigt roligt kväll, hade hur kul som helst tillsammans med jätte fina vänner! Mest roligt hade nog Robin som fick spränga sina rakter haha. Iallfall en riktigt lyckad kväll, och en bra start på det nya året. Och för att göra detta år lite extra bra, så startar jag mitt år med att resa till gran canaria. Jag ska dit med min familj och med mina tremeningar, vilket kommer bli riktigt roligt. Har dock inte förstått att jag ska iväg, kommer nog inte fatta det förrän jag är där, om ens då.. haha!
Jag kommer alltså inte kunna skriva på bloggen förrän om en vecka då jag kommer hem. Om jag inte skulle hitta något internetcafe,eller något i den stilen. Men vi får se, så ja.. ni får väl läsa andra bloggar haha!
Jag kommer sakna min älskling hur mycket som helst, den finaste människan på denna jord.
Älskar dig otroligt mycket William! :)
Nääää.. nu är det väl dags för mig att bege mig.. fast kommer sakna vänner. Alltså tvserien hahah, och mina riktiga vänner, för har världens finaste vänner! hahah... kanske hinner se ett avsnitt nuuu? Ni får ha det så underbart bra allihopa!!


rebebbizz

ååh, gu se kul för dig! hoppas du får det asbra! <3



URL: http://rebebbizz.blogg.se/


- M a r i a

Har haft en liten bloggpaus över jul och så men nu är jag tillbaka!(=

Har du haft en bra jul och nyår?:)



URL: http://maariabodin.blogg.se/


Gossipanka

"fast kommer sakna vänner. Alltså tvserien hahah, och mina riktiga vänner,"

HAHHA UNDERBART JOSSE ;D



URL: http://gossipanka.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?