drömmar...

Jag hade världens sjukaste dröm inatt..
Jag drömde att jag och min syster bodde i vårt hus, men det var inte vart hus... det var typ någon gammal stuga, sen utanför var det värsta träsket, hur läskigt som helst. Sen började vi att gå över en liten bro som var i träsket, sen började allt att röra på sig, och då under allt typ "slemm" låg en jätte äcklig orm. Då skrek jag och Ida och sprang snabbt in i huset. För vi hade hört rykten om att ormen brukade förfölja människor hela livet, och dom brukar i värsta fall ta självmord för att det har blivit så jobbigt.
Sen tillslut började det att komma in maskar i huset och en stooooor fet äcklig brun avlång sak. Och den var jättestor och hade sanna material som en gelé råtta. Så vi började att äta på den för att då skulle den typ försvinna? haha.
Men sen var den hur stor som helst, så den åt upp Idas arm, och sen åt den upp mig också :( ... sen hamnade jag i ett flygande hus.
hahahaha... så sjukt konstig dröm.. Det är inte ofta jag drömmer konstiga drömmar, men den här var ju hemsk!..
Nu ska jag börja att skriva på min historia. Känns lite drygt, eftersom vi både har haft prov och redovisning idag, och vi måste redan börja plugga på massor av andra saker. Men men... Efter skolan ska jag fara och hälsa på mormor och morfar, och Oscar som är där. Sen blir det en timmes träning, sen får vi helt enkelt se... Om jag känner mig rätt kommer det inte bli plugg idag, är så sjukt less.
Om jag får en till dröm skriver jag imorgon ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?