9 februari 2010

Hej!
Var ett tag sedan jag skrev, men helt ärligt så hinner jag inte. Och jag hinner inte heller skriva mycket nu. Har just kommit hem från, min och Mikaelas första danslektion med barnen riktigt roligt! Gick faktiskt riktigt bra! :)
Jag har hur mycket plugg som helst nu i skolan, men efter imorgon.. så kommer jag att känna mig lugn, eftersom det är det svåraste provet jag någonsin kommer göra imorgon.. som handlar om utländska statsskick.
Igår åt iaf William&Oscar åt mig, vilket var jätte roligt! Och sedan stannade William och hjälpte mig med mina 60 instuderingsfrågor, vilket var hur snällt som helst, tack älskling!! Sedan sov han hos mig också, ett extra plus, älskar dig!!
Nu ska jag sätta mig och plugga till... klockan tio. Sen sängen, haha puss!
Jag och Frida igår! :*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?