6 februari 2010

Har haft en jätte jätte jätte bra helg med människor som jag tycker om!
Igår köpte jag en ny skoterhjälm, ska visa upp den här sen.. har även köpt massor av kläder, som snart kommer upp i bloggen. På lördagen drog jag ut med William&Pehå och körde lite skoter. Vi drog till en grillstuga, men dock fanns det inte ett enda vedträ där och killarna hade förväntat sig det.. haha. Dom hade även glömt tändstickorna.. haha.
Men det funkade hur bra som helst ändå! Det fanns lite glöd kvar så pehå började blåsa, medans jag och William hämtade lite kvistar.. jag klättrade även i träd, woho! Sedan drog Wille&pehå upp ett träd också... hahaha. Det gick iallfall bra!
utav den dagen fick vi

-En riktigt sotig Pehå utan luft i lungorna(typ).
- En svart korv
iallfall en riktigt rolig dag! Senare på kvällen hade jag och William filmmys,(family guy) vilket var riktigt mysigt! Vi dippade popcorn(det nya måstet) och hade bara en riktigt skön kväll. William sov sedan hos mig <3
Idag har jag spelat match tillsammans med brudarna, vilket gick riktigt bra.. vi drog hem tre poäng, alltså vinst! DOCK... så gick min klubba sönder.. känns inte så roligt, när jag tänker efter haha, men det var sjukt roligt när det hände. Jag fick bara ett skott på klubban, och vips så gick den av. Jag hade inte ens en tanke om att det skulle hända mig, haha. Så jag stod bara som en hjäntvättad människa helt stilla och hade ingen aning om vad jag skulle göra haha! Tills pappa skrek att jag skulle byta... då började jag springa igen.. Det gick iallfall bra, fick spela med Selmas klubba ett tag, hon hade en lika dan. Sedan kom mamma med Idas klubba, vilken är lika dan också ;).
Efter matchen drog jag och Mikaela till simhallen och dansade, var riktigt roligt! Vi håller på att göra en jätte snygg dans som vi sedan ska visa upp på avslutningen i maj!
Nu blir det solsidan! puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?