Today is saturday

Hej alla fina! :)
Nu är det äntligen lov.. äntligen, så efterlängtat så det finns inte ord. Äntligen en frihet från skolan, som tar upp alldeles för mycket tid av mitt liv. Nu hinner jag prioritera mycket roligare saker så som älsklingen,vännerna,fotbollen,innebandyn osvosv.
Nu har jag tid att göra allt jag vill göra, och vi börjar idag!
Ska ner på stan nu och träffa min finaste Ådén. Vi ska gå runt och kika in i lite buktiker! Kommer bli superbra, har faktiskt lite pengar i plånkan så det kan nog bli något litet köp idag.
Senare i kväll ska jag träffa Älsklingen. Vi ska fira tre år(!!) dock är det på måndag, men jag ville göra en liten överraskning ikväll, så vi firar två gånger.. kan ju aldrig skada? Så kommer bli en jätte bra dag känner jag på mig.. kan berätta lite mer imorgon, inte nu.. om älski skulle läsa bloggen! :)
puss! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?