MIN HELG

Hej alla glada!
Har haft en toppen helg!
I fredags umgicks jag med några klasskompisar och lite fler vänner, riktigt roligt! Vi spelade brännboll, grillade och hade det riktigt trevligt! Tackar alla för en toppen kväll!
I lördags kom William hem, så jag var hemma hos honom på kvällen och hade det bara mys! :) Glad att han är hemma!
Igår cyklade jag hem till Filip(duktig, jao). Gick riktigt bra, var med honom och träffade även Kristoffer,Rebecka och Viktor. Riktigt trevligt!!
Nu idag har jag varit hemma hos William. Han har dock jätte mycket plugg.. tycker synd om ponken! Men far kanske dit lite senare, eftersom i kväll ska jag fara med Williams mamma och köra ett zumbapass på iksu! så grymt roligt!
Summan av kardemumman..
Jag har haft en riktigt bra helg!
Vi gjorde det bästa av situationen och skruvade upp stereon på Emils bil!


felleman

Ja satan så trevligt det va på fredag kvällen och du hade säker bra alla andra kvällar också :) Musiken gjorde det där lilla extra :D



URL:


josefine

det var riktigt roligt! vi måste göra om det!!!! :D:D eller hur!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?