3 år tillsammans <3

Hej alla fina!
Jag har haft en lång och mysig helg med min älskling. Vi firade ju 3 år i helgen! Hade lite små överraskningar till William under lördagskvällen, vilket var riktigt roligt eftersom William var väldigt desperat efter att få veta vad jag höll på med.. han trodde jag skulle ha något enorm skylt osv, haha riktigt gullig är han, min pojke!
Iallafall kan jag berätta lite snabbt om kvällen. Började med att jag bjöd ut William på Costas, där vi åt en riktigt god och mysig middag med grekisk musik och grekisk mat, riktigt gott. Därefter trodde William att vi skulle hem.. men det skulle vi ju dock inte. Utan min übercoola agent morfar hämtade upp oss vid nio tiden i sin tuffa bil.
Efter det så sa band jag åt ögonen på William och vi åkte iväg... inte hem.
Jag hade hyrt en lägenhet som var hur mysig som helst. Jag hade fixat massor med ljus, och bakat och en personlig present och någon annan present. Så morfar körde oss till lägenheten, och William hade fått lite små aningar om vart vi skulle men det blev nog ändå en överraskning. Så, vi spenderade kvällen och natten tillsammans i lägenheten, vilket var hur mysigt som helst. Jag älskar min pojkvän! så fantastiskt bra kille.
Jag tog inte så många bilder, hade inte riktigt tid med det. Men jag tog någon bild i alla fall.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?