21 APRIL

Hej alla fina!
Idag har jag träffat Frida Åden. Vi drog till Ica Maxi och köpte ett kilo godis... sjukt tjocka haha. Men, det var ju så billigt? Sen ät vi även en subway macka på stan, väldigt mysigt.
Nu håller pappa på att grilla lite, så blir att slänga i sig lite gokäk innan jag måste iväg och träna med brudarna. Känns lite små drygt eftersom vi har börjat med fys nu, och jag hinner precis äta klart innan träningen börjar... man spyr ju nästan.
Något som är ett STORT minus är att Frida Hellström, Frida Selberg och William Sandström har dragit ifrån mig.. buhu, alla är på kalla ställen där det finns snö.. haha. Känns lite tråkigt, så tycker att alla kan komma hem nu till mig!
Menmen.. anyway, jag ska vara med Oscar ikväll det blir riktigt roligt! Tror han ska få hjälpa mig att äta upp lite av godiset, och alla som vill kan få hjälpa mig att äta, för jag är redan less.. haha!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?