Tillbaka!

Hej alla fina!
Jag har inte uppdaterat på mer än en vecka... i knoooow! Men jag har haft fina Giulia på besök från Tyskland här hemma hos mig och har haft fullt upp med massor av annat också.. så jag hoppas ni förstår!
Jag sitter på skolan just nu och ska snart dra över på IKSU för att fixa till mitt hår lite, och kommer sedan att fara till Emilies places tillsammans med Williams familj! Vi skulle ha tacokväll och se på IDOL, låter het perfekt! Eftersom jag ställde veckarklockan på 03.50 imorse.. vilket INTE INTE INTE är okej!
Imorgon blir det match i Övik tillsammans med brudarna, kommer bli superbra! Sedan efter det blir det lite kalas i Oscars stuga!
Hejdå alla superfina vänner från Tyskland!
Och på återseende! Nästa sommar kommer jag =)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?