skön helg..

Jag har haft en riktigt skön helg..
På fredagen sov jag hos William, vilket var supermysigt! Hela lördagen spenderade jag på Sävar simhall med massa fina människor, vi hade en heldag där när man fick prova på massor med härliga pass. jag och Mikaela gick runt och fixade lite mat och filmade och tog kort hela dagen, faktiskt riktigt roligt! Jag gick även på danZa passet, vilket är som zumba! hur roligt som helst, jag hoppas verkligen att jag får bli instruktör och hjälpa till med Zumba, hade varit superroligt! Nog ett litet mål jag har.. :).
Det var en helrolig dag med massor av trevligt folk, och på kvällen gick vi ut all personal och åt på Great eastern. För sjukt jävla roligt.. alla är så himla underbara! haha! Sedan drog jag Jonna,Maria och Mikaela till hemmakväll och där köpte jag med mig en B&J till mig och älsklingen. For sedan hem med massor av skratt i bilen, av sjukt dålig humor.
For sedan till William, var med han, sov där och hade det bara gött!
Söndagen blev slapp av sig och vi for till farmor&farfar och hälsade på!
Jag har inga bilder från SSSL ska se om jag får tag i några av Caisa! :)
Min fina&jag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?