tränings dag... oh yeah!

Idag har varit en superbra träningsdag!
Jag har kört cross trainer 20 minuter på morgonkvisten, kört ett aerobics pass, och även ett zumba pass. Ikväll blir det ännu mer träning, med brudarna och lira lite innebandy! Därför kommer jag även att skippa en liten partykväll också, men alla som ska fara iväg till Stöcke, ha det så super roligt! Förra gången, var det jätte roligt. " minerva festen" Alla kommer ha superroligt, för minerva folket är så trevliga! hahaha..
Men ikväll blir det alltså träning, och kanske William?=) Iallafall så har han laddat hem ett jätte roligt spel på Wii, som jag dock inte kommer ihåg namnet på.. men tydligen jätte känt.. och jag vill spela det så bad! Men nu ska jag hoppa in i duschen.. efter den här dagen så rekommenderar jag nog det för mig själv. puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?