Godnatt...


Har haft en riktigt skön dag idag, helt perfekt faktiskt.. eller nästintill perfekt!
Jag vaknade upp hos William, vilket var huuuuuur mysigt som helst, ville verkligen inte gå upp.. huvva
Vi låg till och med nästan en timme extra i sängen, vilket var superskönt.. men dock blev det lite små stressigt, men det fixade vi galant, genom att springa till bussen haha.
Under dagen eller.. eller de två timmar som jag var i skolan, så har jag pluggat matte tillsammans med Ylva. Tyckte vi var riktigt duktiga.. eller i allfall hon.. för mig är matte B ett helt mysterium, som inte går att lösa.. eller det går att lösa, men med ett facit i handen.
Under de två timmarna har jag även hunnit haft ett utvecklingsamtal i 10 minuter. Och det såg faktiskt riktigt bra ut tycker jag. Chans på MVG i några ämnen och MVG redan i något ämne, vilket kändes kanon bra. Dock bara VG- i tyska. Men det kan jag förstå.. jag kan ju inte tyska?
Dagen avslutades.. eller "dagen".. efter klockan elva rättare sagt, så åt jag lite mat med mina vänner på kullinarium. Och senare under dagen var jag på stan tillsammans med Ylva&Saskia. Vi tittade runt på lite julklappar, och har fått massor med inspiration.
Älskar att jag har sån bra fantasi haha, och nu har jag kunnat tänka ut vad jag ska köpa till alla som då ska få en julklapp av mig. Kommer bli superbra, och till er som vill ha ett litet tips så finns det helt underbara saker att köpa på The body shop, där jag spenderade ganska många minuter idag.
Nu har jag skrivit av mig lite grann här på bloggen, och tänkte fortsätta att plugga till idrottsprovet som är i morgon.. Ganska basic, men ändå lite knepiga ord som måste tränas in...
I morgon ska jag och Oscar även shoppa julklappar! Ni får ha det så bra så länge..

Puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?