30 november 2010

Då var det den sista november då.. Känns väl bra antar jag? Snart jul och allt, vilket kommer bli super mysigt! Imorgon slutar jag tidigt, så jag tänkte försöka att hitta lite julklappar och även lämna tillbaka ett par skor som har gått sönder, och ett par jeans. Så då blir jag lite rikare! hih.. me like!
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och även varit och tränat en timme med brudarna, riktigt roligt! jag och Frida I hörde även att några tjejer på skolan ska iväg och spela SM, och sökte några som ville spela.. så i morgon ska vi fråga om vi också får vara med. Skulle vara riktigt roligt att fara iväg till någon annan stad och spela, och även då på skoltid.. vilket gör det ännu bättre!
Kvällens tabbe: Balsam istället för ansiktskräm.
Nu väntar med underbara säng på mig.
Och även lillnalle! Får sova med han istället för William inatt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?