28 november 2010

Jag har haft en jätte mysig helg. Därför har jag inte skrivit här på bloggen, brukar helt glömma bort den under helgerna tyvärr. Men nu kommer lite uppdateringar från helgen.
Jag har varit med Frida Åden under fredagen, och sedan senare på fredags kvällen med William&Oscar, och sedan har jag varit hos William inprincip hela helgen. Jätte mysigt, känns underbart att få vakna upp med honom. Världens finaste kille! Tyvärr, så finns det inte ord för att beskriva hur mycket jag älskar honom.. så, kan bli lite svårt. hihi.
Under helgen har jag

♥ Slått mitt rekord i bubbel trubble
♥ Varit med William&Oscar
♥ Sett sagan om ringen för första gången
♥ Vaknat upp två mornar med min finaste
♥ Lärt mig att spela lite gitarr hihi
♥ Spelat match och vunnit
♥ Och ska avsluta min kväll med "the event"





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?