En liten del av mitt rum

Har tagit några små bilder på mitt rum. Älskar mitt rum, önskar att jag hade en toalett och ett kök här inne, eller typ.. kanske trångt? Men ni förstår! Jag hade nog kunnat leva här inne.. Tycker det är supermysigt. Har inte direkt jul pyntat i mitt rum, förutom lite lysnade saker? Vet inte heller om jag ska göra det, vi får se!
Hoppas att alla har haft en super bra dag! Själv har jag gymmat och haft ett aerobics pass. Pluggat till provet, och sista lektionen var tyska. Jag känner att jag är helt lost, när det gäller tyska.. Vi läser en text och några börjar att skratta.. jag förstår inte ens vad dom skrattar åt, eftersom jag inte förstår mig på tyska. Inte alls roligt. haha.
Nu ska jag snart fara iväg och träna med brudarna mina. Sen får vi se vad som händer senare ikväll. puss



JOSEFINE

jag mår som jag förtjänar igår, var ute med jobbet hehe... ja du med ;D



URL: http://josefiner.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?