En helt underbar dag!

Jag har haft en riktigt underbar dag idag.
Jag vaknade upp hos min finaste, dock väldigt tidigt eftersom jag skulle vara på simhallen vid tio tiden. Det har varit en helt underbar och härlig dag på simhallen. Med en riktigt STOR dansuppvisning med flera.. 200 personer? som kom och tittade på våra fina små barn som fick visa upp sina danser. Alla var så otroligt duktiga och söta så jag rös i hela kroppen.
Det är så roligt att få lära känna så många barn och även lära dom att dansa.
Det var många personer som hade med sig system kameror och filmkameror.. så ska kolla senare om jag hittar några bilder. Jag knäppte inte så många, eftersom jag under våran dans ledde mina och Mikaelas tjejer.
Jag och Mikaela fick även ett hjärta var av två av våra tjejer som dom hade suttit och gjort på morgonen. Hur gulligt är inte det? åh.. man känner sig så omtyckt av dom fina tjejerna!
Efter föreställningen så stannade Oscar kvar och hjälpte till att få ner scenen tillsammans med mig och några andra. Vi blev även bjuden på lite fika och hade det bara fint. Vi fastande även för en helium maskin, som vi före föreställningen hade blåst upp ballongerna med. Riktigt roligt!


ozciz

Men lite najs !! :D



URL:


Mikaela

Kan.Inte.Sluta.Skratta! XD



URL: http://mikico.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?