20 december 2010

Hej alla glada!
Jag sitter hemma hos mormor&morfar, började 11 idag och hade ett aerobics pass, och sedan så slutade jag. Så nu sitter jag här, och har just ätit lite mat. Sitter och försöker skriva lite julrim till mina paket som jag har köpt. Har nästan köpt till alla.. Måste köpa till min broder också.. Men tror att jag ska fylla hela hans säng med godis. Fast dock hade han blivit helt galen haha! (på ett bra sätt).
Jag har även gjort mitt hår lite ljusare, tyckte inte alls om det imorse. Men nu börjar jag att vänja mig, och börjar att gilla det. Vet inte riktigt om det syns så mycket på bilden, men det är iallfall ljusare.  Vad tycker ni?
Jag ska snart börja dra mig mot Frida. Och sedan ha massor med julmys med tjejerna.
pusssss!


Linn

Skitfint :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?