Just kommit hem från mötet med badhuset.

Jaa.. som rubriken säger så har jag just kommit hem! Fick veta lite om vad som var nytt till höst och hur utbyggnaderna skulle se ut. Fick även lära känna personalen. Det hade gått sjukt bra för min dans grupp! bäst av alla faktiskt.. jätte kul! Den var helt full och det var fyra personer som stod på väntelistan! Känns jätte roligt!
Just nu håller jag på att göra en kladdkaka, var supersugen på det! Efter det ska jag göra iordning mig för ikväll, ska fara och vara med Frida&Moa sen får vi se vart det bär av..:)
Linnea skrev, att jag skulle komma till henne.. men eftersom hon bor så långt bort och jag hade andra planer för ikväll, så skulle jag lägga in lite foton på henne, och berätta hur stor saknaden är mellan oss två..
saknar dig babe! ♥


Linnea

love you bejjbii sjukt snygga bilder tack gömmzZ



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?