Jannikes födelsedag!

Idag fyllde Jannike(Williams mamma) 48 år, så det blev fika hemma hos dom! Jag har fikat så mycket så jag knappt orkade träningen.. eller jag vet inte, jag var bara helt slut på träningen haha! Jag har inte tagit några direkta bilder från dagen, bara en bild på det jag och Oscar köpte men den har jag inte lagt in än.
Jag och Oscar skulle i sista minuten köpa blommor till Jannike, men det gick inte så bra eftersom blomaffären var stängd, och eftersom man bor i Sävar så finns det inget annat än Ica. Så vi försökte söka upp några blommor på ica, men icket. Plastblommor?.. Sjukt dyra, och såg ut som toaborstar som man skurade toaletten med. så varför inte köpa en äppel skivare, och lite choklad.. helt PERFEKT! GENIALISKT!
Nu tänkte jag se lite tv.. morfar kommer och hämtar mig vid halv 11 imorgon eftersom jag börjar 11 på IKSU, med bodycompact. Ganska skönt med sovmorgon och sedan IKSU. Sedan har jag ett stort hål ända till sista lektionen som då slutar 4. Ganska skönt, men även väldigt drygt.
Godnatt/ GOOD BUDDY





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?