Jag vet inte vad denna rubrik ska heta..

Sitter i min säng och har just hoppat ut ur duschen. Spelade match på Gammlia mot UIK, det gick faktiskt bra för oss men tyvärr så gick det inte så bra att få in bollen i mål.. så resultatet blev 2-1 till UIK. Malin var den som satte bollen i målet! Just nu vet jag inte riktigt vad jag känner för.. börjar bli lite trött, och funderar på att se remember me. Sen bara lägga mig och sova.
Ska upp imorgon vid 1 tiden och fara till badhuset för att träffa all personal där, som jag även då kommer att lära känna lite. Kan alltid vara bra, eftersom jag kommer att hålla i dans där!
ja... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte så mycket att berätta.. så det kommer väl något inlägg imorgon istället! :)
puss♥
En bild från disney land 2010





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?