Jag har ett problem...

Jag har ett riktigt problem just nu...
Jag har taggat att se 2 1/2 män nu ikväll, men jag upptäcker att det går på femman.. men inte förrän 00.00, och jag kommer inte orka vara uppe så länge. EFTERSOM, jag har skolfoto imorgon och jag vill inte se för hemsk ut. Sen kom jag på en annan sak, att jag kan ladda hem 2 1/2 män, men sen upptäckte jag att det skulle ta 1,5 timmar.. vilket gör att klockan blir ungefär 23.45. Vilket gör att jag ändå kommer att få vara uppe längre än 00.00..
Så jag är lite besviken, men jag får ta det som en man... eller kanske 2 1/5 man.. HAHA! SNAP
Godnatt, nu måste jag få min skönhets sömn, så jag inte ser allt för hemsk ut i plastfolie! Wolla..
Kände att jag knöt ihop säcken.


Ozciz

Du vill verkligen se 2 1/5 men ;)



URL:


Wille

Haha sötnos :) 2 1/5! Fan va liten killen borde va då!



URL:


Svar Josefine

ja, jag hade ju ett problem såå...

haha eller hur!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?