Hallå alla mina fina!

Idag har jag haft en super rolig dag faktiskt! Jag fick sova ut ända till nio och sedan så kom morfar och skjutsade mig till IKSU. Vi hade något som heter punch out, och jag kan lova att det var så sjukt roligt! Det går ut på att boxas ungefär, så jag körde det med Frida Åden. Vi var helt överpeppande och skrek som bara den haha! Vi skrev t.ex VÅLDTÄCKSMAN, SPRAKA I SKREVET.. hahah! Var inte så smart att skrika de på de starkaste eftersom de då tog i ännu hårdare.. och nu sitter jag här och skakar i mina händer.. hoppas att det går bort tills imorgon! Jag har även haft fotbollsträning nu ikväll så jag är helt slut!
Imorgon blir det klassfoto, det har varit mycket ideer till och från, men jag fick nyss ett litet pling på msn, av Johanna att plastfolie skulle vara inblandat i bilden, haha! det kommer bli superbra.
Jag kanske skriver mer ikväll, eller inte.. vi får helt enkelt se hur mina händer mår.. som bara skakar för tillfället.


Johanna

Haha asså mina händer är oxå cp :] vi kommer bli sååå fina med plastfolien (Y) jag hoppas du är en av dom som kommer ha det för det blir roligare då =)



URL:


Svar Josefine

Mina är fortfarande cp.. ja eller hur!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?